HTML

Nem én voltam!

Egyáltalán nem vicces, ha az ember nem normális.

Friss topikok

Linkblog

egyedül

2007.08.28. 09:57 :: machinator

Nem otthon aludtam, hanem Dunakeszin, mert reggel kellett menni gyógyszert (Velaxin) íratni. Megint ideges voltam elalvás előtt, és mikor kezdtem félálomba zuhanni, akkor azt éreztem, hogy egy scifiben vagyok, teljesen egyedül fekszem egy fekete teremben, liláskék színe van a testemnek s valami idegen lények próbálnak befolyásolni/machinálni/bántani. Próbáltam elmerülni az érzésben és szembenézni vele: "és akkor mi van, ha egyedül vagyok, tudni kell lenni egyedül, készülni kell a halálra, ahol szintén egyedül leszek". És talán nem is az egyedülléttel volt a baj, hanem a lényekkel, akik fenyegettek. Nem mertem belemerülni, még sokáig forgolódtam. Újabb kudarc.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paracsinta.blog.hu/api/trackback/id/tr4150949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása