HTML

Nem én voltam!

Egyáltalán nem vicces, ha az ember nem normális.

Friss topikok

Linkblog

bevonzani?

2007.10.03. 09:15 :: machinator

- Megbetegedett a két kiscica, Móric és Névtelen kisasszony, macskanátha. Szánalmasan tüsszögnek és szortyognak, csak az élniakarás tartja bennük a lelket.

- Zsuzsit pénteken megint operálják, mert újabb cisztát találtak nála. Iszonyúan be van parázva, hogy kiveszik a másik petefészkét is, sőt a méhét, és nem lehet gyereke. Hiába próbál rá hatni az ember, hogy minek gyerek, ki nevelné.

Persze ezen dögvész láttán megjelent az évtizedes félelmem: Mivel érdemeltem ki ezt? Mit tettem, hogy már megint rombolok magam körül? Isteni büntetés.

Oda már azért eljutottam, hogy legalább az eszemmel tudom, hogy ezek rajtam kívülálló/tőlem független dolgok. És segíthetek, persze. De nem én vagyok a felelős. Nehéz integrálni ezt a gondolatot.

Aztán persze voltunk Lakatosnál a macskákkal és ma reggelre már jobban voltak, kell még vinni őket, de meg fognak gyógyulni. A Zsuzsi-téma ennél kicsit cifrább.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paracsinta.blog.hu/api/trackback/id/tr46184354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása