HTML

Nem én voltam!

Egyáltalán nem vicces, ha az ember nem normális.

Friss topikok

Linkblog

egész

2007.09.26. 08:35 :: machinator

Valahogy egész vagyok önmagamban egy pár napja. Nem vágyom másokra, B.-re sem. Jó így nagyon. És egy furcsa - új - érzés: tegnap a viszontagságok estére annyira befeszítettek, hogy a fél karomat odaadtam volna egy üveg borért. Ittam, ittam, és ültem az erkélyen, cigiztem, de elkezdtem parázni a kontrollvesztés/szédüléstől. És ekkor megszólalt a ráció, amely oly ritkán mutatkozik: "Dehát pont ezt akartad, nem? Süppedni!" Ezután már nagyon jó volt.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://paracsinta.blog.hu/api/trackback/id/tr3177267

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: agen poker indonesia 2018.02.13. 04:03:27

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása